Haal meer resultaat uit je bestaande content voordat je nieuwe maakt.

Content hergebruiken met de slimme Content Refresh.

De content die je de afgelopen jaren hebt gemaakt is levenloze content geworden waar je ooit veel tijd en geld in hebt gestopt. Content hergebruiken met onze Content Refresh brengt weer leven in je content met een doordacht plan zonder dat het veel tijd kost. De eerste resultaten bereik je al in 30 dagen.

Neem contact op
Peppermint-Media_uitroepteken

Je bestaande content bloedt dood.

De content waar je ooit zoveel tijd, geld en moeite in hebt gestopt bloedt langzaam maar zeker dood. Het doet niks meer. De inhoud is misschien nog wel relevant maar:

     🚫 het zorgt niet langer meer voor nieuwe leads

     🚫 het klinkt, voelt en oogt achterhaald

Content hergebruiken en de ROI flink verhogen

Denk eens aan de investering in tijd, geld en moeite die je destijds hebt gedaan voor je huidige content.

Wat is nou eigenlijk de échte return on investment geweest hierop? Is er wel een concrete ROI of waren het gewoon ‘leuke’ middelen omdat je concurrentie ook ‘iets’ met content deed?

Plan je gratis sessie
Peppermint-Media_concept2
Peppermint-Media_team

Zet je content weer echt aan het werk.

Tijd om dit aan te pakken op een slimme en verfrissende manier. Wij hebben iets om je hiermee te helpen.

Om te zorgen dat je huidige content niet voor eeuwig verloren gaat, hebben wij een methode die het maximale haalt uit je bestaande content. Het is de ultieme oplossing om je oude content weer nieuw leven in te blazen: De Content Refresh!

✅ Met onze methode voorkom je dat je (weer) volledig opnieuw moet beginnen en benut je de waarde van je huidige content. 

Dat scheelt dus enorm veel tijd en geld.

Gestroomlijnd. Effectief.

Hoe het werkt? Dit is de methode om het maximale te halen uit je bestaande content...

De Content Refresh bestaat uit slechts 3 stappen. Het is een nauwe samenwerking tussen jouw team en ons team. De eerste resultaten zijn er al binnen 30 dagen.

Stap 1: Strategische sessie

De eerste stap is een online strategische sessie om daarin te bespreken wat je organisatie precies doet, waarom er ooit gekozen is voor bepaalde content en wat je doelstellingen zijn mbt je huidige (en nieuwe) content.

Alleen al deze sessie gaat je ongelooflijk veel duidelijkheid opleveren. En dat in maximaal een uurtje 😍

📅 Online sessie: 30 - 60 minuten

Stap 2: Content Matrix

Je levert ons alle input die we nodig hebben en wij inventariseren en analyseren je bestaande/oude B2B content. Daarbij maken we gebruik van onze Content Matrix.

Op basis daarvan bepalen we welke content ook daadwerkelijk nuttig is om hergebruikt te worden. Deze stap kunnen we gezamenlijk uitvoeren (verdeeld over meerdere online sessies op meerdere dagen) of je laat het volledig aan ons over.

📅 Doorlooptijd: 2-4 dagen

Stap 3: De Makeover

Hier doen we onze magic 🌟 Ons team gaat aan de slag met om jouw bestaande relevante content zo effectief en efficient mogelijk op te frissen naar nieuwe content.

Onze ervaring is dat er inhoudelijk vaak weinig gewijzigd hoeft te worden. Het is dus een kwestie van de juiste (nieuwe) vorm bepalen en mooie, resultaatgerichte middelen maken.

📅 Eerste resultaten binnen 30 dagen

Arrow Copy
Dit is hoe snel je resultaat ziet...

Voorbeeld van content hergebruiken met de Content Refresh:

Een voorbeeld hoe we in 30 dagen een oud (en vergeten) blogbericht gebruiken, opfrissen en vervolgens omzetten in 4 nieuwe middelen die direct in te zetten zijn.

En dit was slechts één voorbeeld...

Bedenk eens wat het resultaat kan zijn als ons team dit doet met alle relevante content van je bedrijf:

✅ Exponentiële groei van je content: in plaats van content vervangen, wordt het gestapeld: er komt nieuwe, relevante content bij. Dat betekent meer middelen, meer kansen op aandacht van je doelgroep en dus meer kans op nieuwe leads.

 Je bedrijf wordt een thought-leader: als je consistent relevante content deelt binnen je branche zul je al snel de status van thought-leader krijgen. Het is namelijk een perfecte combinatie tussen inhoudelijk goede content (kwaliteit) en simpelweg veel verschillende middelen via de juiste kanalen (kwantiteit).

Met onze methode:

🎉 ontlast je jouw (marketing) team

🎉 benut je jouw bestaande content optimaal

🎉 deel je in korte tijd veel nieuwe relevante content waarmee je de concurrentie het nakijken geeft.

Waar wacht je op?

Je kunt natuurlijk nog uren of dagen nadenken over de beste manier om je huidige content een boost te geven. Of over het opvragen van offertes. Of intern gaan discussiëren wat nou de beste manier is. Of je start gewoon vandaag met de essentie: de strategische sessie.

Strategische Sessie
GRATIS
Dat lees je goed: het kost je niks. Er is één voorwaarde: we vragen je volledige commitment. Deze strategische sessie vraagt ongeveer een uurtje van je tijd waarin we meteen 'all-in' gaan over je bedrijf, je doelen, je branche, concurrenten en je huidige content. Dit is geen salesgesprek of small talk: dit is een power sessie waarin we je daadwerkelijk willen helpen met het zetten van de eerste stappen.

Vragen en antwoorden

Welke soorten content kunnen jullie allemaal maken?

Wij zijn gespecialiseerd in B2B content waarbij de focus sterk ligt op visuele content. Dat betekent dat we animaties, infographics, presentaties, social media posts, visuals, etc kunnen maken.

Hoe werkt de strategische sessie precies?

Tijdens deze sessie bespreken we je bedrijf, doelen en wat je precies al hebt gedaan aan contentmarketing. Door kritisch te kijken naar je huidige content kunnen we sneller tot een actieplan komen om deze content weer écht voor je aan het werk te gaan zetten.

Waarom is de sessie gratis?

Heel simpel: we kunnen jou pas van goed advies voorzien als we weten wat je situatie is, wat je doelen zijn en wat voor (soort) content je nu hebt. We luisteren dus eerst voordat we met advies komen. Tijdens de strategische sessie krijg je al wat mogelijke richtingen om je content beter in te zetten. Daarna maken we een vrijblijvend voorstel hoe we jou hiermee zouden kunnen helpen.

Is het niet slimmer om helemaal nieuwe content te laten maken?

Soms wel. Het is belangrijk om kritisch te kijken naar de relevantie van je huidige content. Past de boodschap nog steeds bij je bedrijf? Dan zou het een goed idee kunnen zijn om dit even flink op te frissen. Is de inhoud achterhaald? Dan kan het slim zijn om aan nieuwe content te denken. Hier adviseren we je graag over.

Zet je content slimmer in

Wij reageren binnen een werkdag. Spoedje? Bel dan 024 - 845 99 54

Bouke te Pas