-

5 Redenen waarom uw bedrijf eigenlijk niet bestaat

Het is hard, het is confronterend. Maar…het is waar.
Dit zijn ze: 5 redenen waarom uw bedrijf eigenlijk niet bestaat.

Als u uw product of dienst niet duidelijk kunt uitleggen….bestaat u eigenlijk niet.
Want een twijfelende doelgroep koopt niet.

Als uw product, bedrijf of dienst niet op internet bestaat…bestaat u eigenlijk niet.
Niet alleen de website zelf, maar de totale AANWEZIGHEID. Denk aan een boom met veel vertakkingen, niet aan een enkel bloempje.

Als u niet gevonden wordt….bestaat u eigenlijk niet.
Zelfs zonder Google moet uw doelgroep u kunnen vinden. Dus als uw telefoonnummers, adresgegevens en emailadressen verouderd zijn heeft u een groot probleem. Want als u niet bereikbaar bent maar uw concurrentie wel…

Als u uw product of dienst niet in 10 woorden of minder kunt omschrijven…bestaat u eigenlijk niet.
Het is simpel: uw doelgroep houdt van duidelijkheid en eenvoud. Met vage woorden bereikt u vage resultaten. Met wollige woorden krijgt u wollige vragen. Met veilige woorden krijgt u veilige opdrachten. En met frisse woorden? Sprankelende woorden? Mooie woorden? Ambitieuze woorden?

Als u niet DAGELIJKS bezig bent met de marketing van uw bedrijf…bestaat u eigenlijk niet.
Ondernemers die ‘af en toe’ iets aan marketing doen, zullen ook ‘af en toe’ nieuwe klanten krijgen.

Hoe zit het met uw bedrijf? Was er een ‘ojee’-moment?


Delen met anderen?

Vinger op de zere plek leggen?

Bel of mail ons

Recente oppeppers

De staat van videomarketing in 2018 - Peppermint Media
- Bouke te Pas

De staat van videomarketing in 2018

Voor merken, bedrijven en organisaties is het belangrijker dan ooit om échte verhalen te vertellen. Videomarketing is een zeer effectieve strategie en storytelling is dé manier om dit extra kracht bij te zetten. Maar het begrip storytelling lijkt inmiddels ook gebruikt te worden als hippe term om het wekelijkse marketingoverleg mee te verrijken. Dus, laten…

Lees deze oppepper!
Zeg slimmerik, let je een beetje op je mooie woorden? - Peppermint Media
- Bouke te Pas

Zeg slimmerik, let je een beetje op je mooie woorden?

Heb jij ook wel eens input van een inhoudsdeskundige uit jouw organisatie gevraagd voor een nieuwsbrief, blog, script of ander soort content? En werd dit zo’n ingewikkeld verhaal dat je niet zo goed meer wist hoe je dit naar concrete output kon vertalen? Je bent zeker niet de enige. Iedereen heeft wel iemand in zijn…

Lees deze oppepper!