B2B SaaS, Rebranding

Case Study: Naris

Voor Naris gaven wij een opfrisbeurt aan alle sales- marketing- en communicatiemiddelen. Het logo bleef behouden, dat wel.

Naris_Mockup_07

Naris_logo

In het kort:

Naris levert GRC software (Governance, Risk & Compliance) en met Next bieden ze hiermee een all-in-one oplossing.

Risicomanagement met een frisse inslag

Naris mag dan actief zijn in risicomanagement, dat wil natuurlijk niet zeggen dat het ook allemaal saai en behoudend moet zijn...

Om klaar te zijn voor de toekomst en hun motto 'No risk, no fun' meer kracht bij te zetten, werd besloten om een flinke rebranding door te voeren. Het logo bleef behouden, maar voor de rest kreeg alles een grondige opfrisbeurt.

Wat we maakten

  • Visuele identiteit
  • Webdesign
  • Ad designs
  • Salespresentatie design
  • E-books/whitepapers
  • Screenshots/mockups
  • Infographics

Resultaat

Door de glasheldere visie van het Naris-team en hun filosofie dat het allemaal best een beetje leuker mag zijn, werd het een zeer geslaagde samenwerking. We maakten in recordtijd een groot aantal nieuwe middelen waardoor Naris weer jaren vooruit kan.

No risk, no fun

Wie werkzaam is in risicomanagement kán natuurlijk de hele dag bezig zijn met 'wat als-vraagstukken' en dit allemaal bloedserieus bekijken. Of je maakt het juist een beetje leuk(er). Naris heeft een duidelijk motto: 'No risk, no fun'. Het is een krachtig statement dat de wereld van risicomanagement net even wat frisser maakt.

Het is de droom van Naris om in Europa het meest menselijke, slimme en data- gedreven GRC-platform te zijn. Eenvoud en gebruiksvriendelijkheid staan daarbij centraal.

Bezoek Naris →

Naris_Mockup_03

Webdesign

Het webdesign dat we maakten voor Naris is fris en zakelijk en gebruikt fotografie die past bij het motto 'no risk, no fun'.

 

Naris_Mockup_02

E-books, whitepapers

De kennis die bij Naris aanwezig is, delen zij graag in e-books en whitepapers. Deze essentiële middelen hebben we een flinke opfrisbeurt gegeven.

Naris_Mockup_05

Infographics

Hoewel bloggen een succesvol onderdeel is van de contentstrategie van Naris, is visuele content ook zeer belangrijk. Samen met het marketingteam maakten we van een aantal long reads een compacte infographic die ingezet wordt 

Vraag direct een offerte aan

Wij reageren binnen een werkdag. Spoedje? Bel dan 024 - 845 99 54

Bouke te Pas